Roleski Produktem Roku według konsumentów

Roleski Produktem Roku według konsumentów

Kategorie: Aktualności

17 marca 2016

Roleski Produktem Roku według konsumentów

W tegorocznym badaniu – „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” przeprowadzonym przez niezależny instytut badawczy IPSOS aż pięć produktów marki Roleski zostało docenionych przez konsumentów i zwyciężyło w swoich kategoriach.

To nowatorskie „Marynaty w woreczkach”: Klasyczna, Azjatycka i BBQ oraz „Ketchup Markowy” w nowej, ulepszonej odsłonie: Łagodny i Pikantny. Zwycięzców w opinii konsumentów ogłoszono 16. marca podczas gali w Hotelu Westin w Warszawie.

„Produkt Roku. Wybór konsumentów” to cenione badanie opinii skierowane przede wszystkim do branży spożywczej i kosmetycznej, którego celem każdego roku jest poznanie najbardziej popularnych nowych produktów pojawiających się na polskim rynku. Badanie jest przeprowadzone przez niezależny instytut badawczy (IPSOS) na wielkiej, pięciotysięcznej próbie realnych konsumentów, dlatego jego wyniki są tak wiarygodne i przedstawiają dla producentów szczególną wartość.

W tegorocznej edycji badania aż pięć produktów marki Roleski znalazło najwyższe uznanie w oczach konsumentów i otrzymało prawo posługiwania się tytułem – „Produkt Roku. Wybór Konsumentów”. Zwycięskie produkty ogłoszono podczas uroczystej gali zorganizowanej w warszawskim hotelu Westin.

Jedną z nowości wyróżnionych w badaniach są Marynaty Roleski w wygodnych woreczkach ze strunowym zamknięciem, które pozwalają zamarynować mięso bez potrzeby używania dodatkowych naczyń i dodawania przypraw. Marynaty doskonale nadają się na grilla w plenerze, ale to nie tylko produkt sezonowy, o czym świadczą preferencje klientów. Ułatwiają pieczenie, oszczędzają czas i pozwalają przygotować soczyste i smaczne mięso bez większego nakładu sił. Marynaty występują w trzech rodzajach – Klasyczna, Azjatycka oraz BBQ. Żadna nie zawiera konserwantów ani glutaminianu sodu.

Za najlepsze w swojej kategorii zostały uznane również Ketchupy Markowe Roleski z tzw. „czystą etykietą”. To ulepszone wersje znanych sosów, których wprowadzenie na półki świadczy o bardzo poważnym podejściu marki do kwestii jakości i właściwości zdrowotnych swoich produktów. Ketchupy Markowe nie zawierają żadnych konserwantów, dodatków „E” ani glutenu. Zamiast sztucznych dodatków i wzmacniaczy smaku jest jeszcze więcej pomidorów (aż 206 g na 100 g produktu), co przekłada się na intensywność Ketchupu Markowego Roleski i jego wartości odżywcze.