Ketchup Markowy Łagodny Roleski przebojem FMCG 2017!

Ketchup Markowy Łagodny Roleski przebojem FMCG 2017!

Kategorie: Aktualności / O ketchupie

2 czerwca 2017

Ketchup Markowy Łagodny Roleski przebojem FMCG 2017!

Bardzo miło nam poinformować, iż w konkursie Przeboje FMCG 2017 ketchup Markowy łagodny otrzymał największą liczbę głosów detalistów i tym samym zajął I miejsce w kategorii „Ketchupy”. Wszystkim detalistom, biorącym udział w głosowaniu, serdecznie dziękujemy za oddanie głosów na nasz ketchup i cieszymy się, że doceniliście Państwo czystą etykietę oraz nowe, innowacyjne zamknięcie naszego produktu!

Do dziesiątej edycji konkursu organizowanego przez „Magazyn Życie Handlowe” i instytut badawczy Millward Brown zgłoszono blisko 500 produktów w 51 kategoriach. W pierwszym etapie konkursu produkty oceniali jurorzy: Anna Bołcharewska, prezes i współwłaściciel MPT Tabo; Joanna Bytner, dyrektor marketingu Grupy Mar-Ol: Robert Krzak, wiceprezes Zarządu Grupy Handlowej PL Plus; Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów; Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Kapitałowej Specjał, Krzysztof Waligórski, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché, Jan Wilk, prezes spółki Detal Polski, dr Izabella Anuszewska, research unit director, instytut Millward Brown i Beata Farmus, prezes Media Direct.

Drugi etap: Spośród artykułów wyróżnionych przez jurorów detaliści wskazali instytutowi badawczemu Millward Brown wyroby posiadające – ich zdaniem – największy potencjał sprzedażowy.