Kategorie: Aktualności
31 maja 2016
Pragniemy z dumą poinformować, że telewizyjny Spot Królewskiej Republiki Roleski otrzymał brązowy miecz w kategorii FILM w tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy – KTR 2016.
Konkurs KTR to największy i najbardziej obiektywny polski festiwal kreatywności reklamowej, który co roku nagradza pomysłowe, piękne i zaskakujące projekty i realizacje z dziedziny komunikacji i marketingu w Polsce. W tym roku 108-osobowe jury, składające się z przedstawicieli największych na naszym rynku agencji reklamowych i marketingowych, oceniło ponad 1000 zgłoszeń i przyznało blisko 181 nagród. Złote, srebrne oraz brązowe miecze wręczono podczas uroczystej Gali Konkursowej 24 maja.
Nasz spot, nagrodzony w konkursie brązowym mieczem, przez ostatni rok promował Królewską Republikę Roleski, a więc niezwykły fotograficzny i filmowy projekt prezentujący dwanaście fantastycznych wizerunków postaci zamieszkujących krainę, w której niepodzielnie panują zasady Wolności, Wyobraźni i Smaku. Każda z postaci reprezentuje ducha innego produktu naszej marki.
Jesteśmy szczęśliwi, że nasze działania, w które włożyliśmy tyle pomysłowości, energii i pasji zostały zauważone i docenione przez jury konkursu i co ważne spotkają się z sympatią
a nawet entuzjazmem naszych klientów.