Kategorie: Aktualności
27 maja 2011
W konkursie „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”, zorganizowanym przez ogólnopolski magazyn branży FMCG „HURT & DETAL”, Musztarda Sarepska Firmy Roleski zwyciężyła w kategorii „Sosy, przyprawy mokre, fixy”.
Czytelnicy miesięcznika „Hurt&Detal” czyli detaliści, właściciele i przedstawiciele sklepów spożywczych i wielobranżowych z całej Polski spośród 350 produktów wybierali te, które w szczególny sposób wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego i wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. Musztarda Sarepska Firmy Roleski została uznana przez kupców za „Lidera Sprzedaży 2010”, zajmując tym samym pierwsze miejsce w swojej kategorii.
Do tegorocznej, pierwszej edycji konkursu „Złoty Paragon”, wpłynęło ponad 650 ankiet a nad jego prawidłowym przebiegiem czuwał TNS Pentor – jeden z czołowych instytutów badawczych w Polsce. Patronat honorowy nad konkursem objęło Ministerstwo Gospodarki. Wręczenie statuetek oraz wyróżnień odbyło się w dniu 26 maja 2011 roku w Warszawie w Teatrze Capitol.