Kategorie: Aktualności
18 czerwca 2011
Nowe musztardy marki ROLESKI: Czarcia, Słodko-Ostra i Słodko-Łagodna zostały wyróżnione w tegorocznej edycji konkursu „Perły Rynku FMCG 2011”, zorganizowanego po raz piąty przez magazyn „Wiadomości Handlowe”.
Perły Rynku FMCG to największy, niezależny konkurs branżowy, w którym detaliści wybierają nowości rynkowe o największym potencjale rozwojowym. Dla handlu pełni on więc rolę przewodnika wskazującego, jakich produktów nie może zabraknąć na sklepowej półce. W tym roku producenci zgłosili do konkursu aż 330 produktów w 60 kategoriach.
W kategorii „Sosy mokre” przedstawiciele handlu detalicznego wyróżnili 3 musztardy Firmy Roleski w nowych smakach i nowoczesnych, transparentnych opakowaniach typu PET , które zadebiutowały na rynku w 2010 roku. Uroczysta gala, podczas której wręczono nagrody i wyróżnienia, odbyła się 16 czerwca w Letnim Ogrodzie Forteca w Warszawie.