Wyróżnienie dla nowych musztard w konkursie „Perły Rynku FMCG 2010”

Kategorie: Aktualności

18 czerwca 2011

Nowe musztardy marki ROLESKI: Czarcia, Słodko-Ostra i Słodko-Łagodna zostały wyróżnione w tegorocznej edycji konkursu „Perły Rynku FMCG 2011”, zorganizowanego po raz piąty przez magazyn „Wiadomości Handlowe”.

Perły Rynku FMCG to największy, niezależny konkurs branżowy, w którym detaliści wybierają nowości rynkowe o największym potencjale rozwojowym. Dla handlu pełni on więc rolę przewodnika wskazującego, jakich produktów nie może zabraknąć na sklepowej półce. W tym roku producenci zgłosili do konkursu aż 330 produktów w 60 kategoriach.

W kategorii „Sosy mokre”  przedstawiciele handlu detalicznego wyróżnili 3 musztardy Firmy Roleski  w nowych smakach i nowoczesnych, transparentnych opakowaniach typu PET , które zadebiutowały na rynku w 2010 roku. Uroczysta gala, podczas której wręczono nagrody i wyróżnienia, odbyła się 16 czerwca w Letnim Ogrodzie Forteca w Warszawie.